Reparasjon / Retur av defekt vare

Vi i Elkim.no ønsker å tilby våre kunder produkter av høy kvalitet, og vi gjør vårt beste for å sikre at alle enheter er i god stand før de sendes ut. Hvis du likevel opplever problemer med produktet du har mottatt, vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å løse problemet.

Hvis du mener at produktet du har mottatt er defekt, kan du kontakte oss for å få informasjon om hvordan du skal gå frem for å returnere produktet til oss. Vi vil da sende ut en ny enhet til deg, sammen med en returlapp for tilbakesending av den defekte enheten.

Vær oppmerksom på at vi vil undersøke produktet som er returnert, for å fastslå om det faktisk er defekt eller ikke. Dette er en del av vår kvalitetskontroll, og vi ønsker å sikre at alle produkter som sendes ut fra oss, oppfyller våre høye standarder for kvalitet.

Vi vil minne om at norske lover og forbrukerkjøpsloven gir deg som kunde rett til å reklamere på varer som er defekte eller ikke fungerer som de skal. Dette innebærer at du kan kreve reparasjon, omlevering, prisavslag, heving av kjøpet eller tilbakebetaling, avhengig av situasjonen.

Vi ønsker å være tydelige på at dersom det viser seg at produktet du returnerer ikke er defekt eller ikke oppfyller vilkårene for reklamasjon i henhold til norske lover og forbrukerkjøpsloven, vil kostnadene som er påløpt i forbindelse med retur og bytte av enhet, bli etterfakturert til deg. Disse kostnadene vil være rimelige og proporsjonale med de faktiske kostnadene som er påløpt.

Vi setter stor pris på din forståelse og hjelper deg gjerne med eventuelle spørsmål eller bekymringer.

×






Skriv inn din epostadresse så vi kan sende deg en mail når varen er på lager:
X
0
    0
    Handlekurv
    Tøm handlekurvTilbake til butikk
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      ×